چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس حذف یارانه ثروتمندان را ضروری دانست و اظهار داشت: دولت در حذف یارانه ثروتمندان تعلل می کند در حالی که طبق مصوبه مجلس در سال جاری باید این یارانه قطع می شد.

گروه سیاسی،فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با تاکید بر اینکه دولت تا کنون مصوبه مجلس مبنی بر حذف یارانه افراد پردرآمد را اجرایی نکرده، گفت: حذف یارانه ثروتمندان و افراد پردرآمد قانون است و قانون باید اجرا شود.دولت در حذف یارانه ثروتمندان تعلل می کند
وی با تاکید بر اینکه تا کنون بسیاری از افراد بدون اینکه کمترین نیازی به یارانه داشته باشند، از یارانه استفاده می کردند، افزود: یارانه نقدی برای افراد کم درآمد است تا در پی افزایش قیمت حاملهای انرژی آنها بتوانند معیشت خود را تامین کنند نه اینکه ثروتمندان، سرمایه داران و بی نیازان یارانه دریافت کنند.
به گزارش سپیدار خبر،از بولتن. چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه انتظار مجلس از دولت اجرای درست قوانین است، گفت: مجلس در لایحه بودجه سال آینده هم دولت را موظف کرده تا یارانه افراد پردرآمد حذف شود. بنابراین دولت باید با تعیین معیارها و شاخصه هایی در این زمینه اقدام کند.
آلیا در پاسخ به سوالی در خصوص اعطای یارانه به خارج نشینان تصریح کرد: طبق مصوبه مجلس یارانه فقط و فقط باید به افراد نیازمند داده شود و مابقی افراد نباید یارانه بگیرند.
وی با بیان اینکه دولت درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را باید به خود مردم بازگرداند، افزود: وقتی دولت درآمد حاصله را برای ایجاد اشتغال، تولید، توسعه مناطق محروم، احداث بیمارستانها، تاسیس دانشگاهها و مراکز آموزشی و ... هزینه کند، فواید آن به کل جامعه باز می گردد.
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه در هنگام دعوت مردم به انصراف از یارانه، برخی از ثروتمندان و بی نیازان انصراف ندادند، تصریح کرد: در حال حاضر دولت با مصوبه مجلس این اجازه را دارد که اقدام و یارانه آنها را حذف کند.
آلیا تصریح کرد: اگر دولت فقط به نیازمندان یارانه دهد و یارانه بی نیازان را حذف کند می تواند با درآمد آن به رونق و توسعه کشور کمک کند که ما امیدواریم این اتفاق در سال 94 بیافتد.


m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :